Reklamace
Pokud máte se zakoupeným zbožím nějaký problém, tak ho můžete zaslat v záruční době k reklamaci na adresu našeho servisu:
Resat CZ s.r.o.
REKLAMACE
Náves Svobody 31/57
779 00 Olomouc
Reklamované zboží zašlete pokud možno kompletní a v originálním obalu. Dbejte na pečlivé zabalení, předejdete riziku poškození během přepravy.
K reklamovanému zboží přiložte tyto informace:
- Jméno, adresa a kontaktní údaje kupujícího (telefon, email)
- Číslo prodejního dokladu nebo jeho fotokopii
- Název reklamovaného zboží
- Podrobný popis závady
- Seznam přiloženého příslušenství
- LED TV FINLUX v žádném případě prosím nezasílejte na reklamaci Českou poštou / nejlépe zavolat a domluvíme se na způsobu přepravy/
Při zasílání musí být karton LED TV Finlux označený KŘEHKÉ, NEKLOPIT
Využít k tomu můžete níže uvedený formulář :
Reklamační list pro zaslání zboží do servisu
V případě, že reklamujete satelitní nebo DVB-T přijímač, tak doporučujeme konzultovat závadu nejdříve telefonicky. V mnohých případech lze závadu odstranit např. nahráním nového software. Mobil : 602 704 467 nebo email: resat@resat.cz