Služby a výhody pro naše zákazníky
Našim zákazníkům nabízíme
- zboží je ihned k odběru z našeho skladu
- v naší prodejně Vám zboží předvedeme
- možnost instalace a odborné zapojení technikem p. Vařekou, mobil: 777 104 666
- v případě reklamace sat. přijímače zakoupeného u nás, nabízíme možnost zapůjčení náhradního přístroje po dobu opravy
- možnost platit hotově, proforma fakturou, platebními kartami i bezkontaktními (služby Skylink pouze v hotovosti)
- registrace karty Skylink
- aktivace placení a zrušení servisního poplatku přes SIPO účtujeme 100,- Kč (nutné vědět spojovací číslo SIPA)
- aktivace programové nabídky Skylink, freeSAT
- technická podpora zakoupených výrobků a zákaznický servis
- přeladění u nás zakoupených sat. přijímačů na počkání - účtujeme 100,- Kč, aktualizace sw 100,- Kč
- přeladění a aktualizace sw sat. přijímačů zakoupených v jiné prodejně - účtujeme 200,- Kč /vždy je vhodné donést sat. přijímač a dálkové ovládání
- v případě poradenství nebo zkoušení zboží, které není zakoupeno v naší prodejně účtujeme vždy poplatek 200,- Kč s DPH
- refresh karty (cena této služby 100,- Kč)
- reset pinu na kartě (cena této služby 100,- Kč)
- zjištění stavu karty a přehled služeb (cena této služby 100,- Kč)
- reaktivační poplatek (cena této služby 200 Kč - jen hotově)
Věříme, že si u nás vyberete a budete spokojeni.
RESAT CZ s.r.o.
Více informací získáte na našich telefonních číslech 800 888 249, 585 312 314, 585 311 756, 602 704 467.