Pokud máte se zakoupeným zbožím nějaký problém, tak ho můžete zaslat v záruční době k reklamaci na adresu našeho servisu:

Resat CZ s.r.o.

REKLAMACE

Náves Svobody 31/57

779 00 Olomouc

 

Reklamované zboží zašlete pokud možno kompletní a v originálním obalu. Dbejte na pečlivé zabalení, předejdete riziku poškození během přepravy.

K reklamovanému zboží přiložte tyto informace:

- Jméno, adresa a kontaktní údaje kupujícího (telefon, email)
- Číslo prodejního dokladu nebo jeho fotokopii
- Název reklamovaného zboží
- Podrobný popis závady
- Seznam přiloženého příslušenství

Využít k tomu můžete níže uvedený formulář :

Reklamační list pro zaslání zboží do servisu

V případě, že reklamujete satelitní nebo DVB-T přijímač, tak doporučujeme konzultovat závadu nejdříve telefonicky. V mnohých případech lze závadu odstranit např. nahráním nového software. Bezplatná linka: 800 888 249 nebo email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.